[RB:Blog_And_Post_Title]

دانلود آهنگ جدید | آیرو موزیک | IroMusic

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

دانلود ریمیکس جدید آهنگ محسن یگانه من با لینک مستقیم

دانلود ریمیکس جدید آهنگ محسن یگانه من با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Remix Mohsen Yeganeh I

COVER 1 400x400 دانلود ریمیکس جدید آهنگ محسن یگانه من



دانلود ریمیکس من محسن یگانه

متن آهنگ جدید محسن یگانه به نام من :
من تو نبودت جز اشک و حسرت جز گریه کردن کاری ندارم
بی تو نمیشه ، بی تو نمیخوام حتی یه روزم دووم بیارم
بی تو چجوری با خاطراتت ، روزا و شبها رو بگذرونم
خاطره هامون از خاطرت رفت ، اما هنوزم دلتنگشونم
“من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده
تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده”(دو بار)
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام من
♫♫♫♫♫♫
میترسم از این فکری که پُرشد از این سکوت و تنهایی و درد
کاش بعد یک عمر عادت به این درد این زخم کهنه.سر وا نمی کرد
این کوله بار تنهاییا که سنگینی کرده باز روی شونم
باز با خیالت تاوقتی زندم رو دوش خستم هی می کشونم
“من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده
تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده”(دو بار)

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 
Download

ادامه مطلب

کلمات کلیدی

Download New Remix Mohsen Yeganeh I

آهنگ جدید محسن یگانه من

آهنگ من از محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام من

دانلود آهنگ جدید من محسن یگانه

دانلود آهنگ من محسن یگانه

دانلود من از محسن یگانه

محسن یگانه به نام من

من از محسن یگانه

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1