[RB:Blog_And_Post_Title]

دانلود آهنگ جدید | آیرو موزیک | IroMusic

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بسوزه عاشقی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بسوزه عاشقی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه و آهنگ : یوسف زمانی ، تنظیم : ناصر عباسی

Download New Music Yousef Zamani Burn romance

Yousef Zamani Besoozeh Asheghi دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بسوزه عاشقی



دانلود آهنگ بسوزه عاشقی یوسف زمانی

 

متن آهنگ جدید یوسف زمانی با نام بسوزه عاشقی :
بسوزه عاشقی همون که قلب من به خاطرش شکست
می گفت که عشقمون شده همش حوس
نمی دونم چرا یهو چشاش و بست
بسوزه عاشقی که عطر اطلسی رو از دلم پروند
منو تا آخر هوای غم کشوند
با نهایت بی رحمی نموند
نیستی سهم من تو این شبا شده یه هق هق یه بالش
ولی باز آرزوم اینه خوش باشی کنارش
تموم خاطراتمون واسه من عشق ماله تو
این روزا دلم همش هوای گریه داره
با چه خیس شدن ازش دونه دونه عکس های تو
بسوزه عاشقی که منو سپرده به یاد تو
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید یوسف زمانی با نام بسوزه عاشقی
♫♫♫♫♫♫
یه یادگاریه قشنگ از تو موند روی دلم
ممنونم از این که رفتی و غمت شد حاصلم
نمیره زنگ خنده هات تو این اتاق بی صدا از سرم
از تو هیچی جز همین یدونه عکس برام نموند
رقص قاصدک منو به سمت عطر تو کشوند
همونی که یه دل نه صد عاشق چشاش شدم منو سوزوند
بسوزه عاشقی همون که قلب من به خاطرش شکست
می گفت که عشقمون شده همش حوس
نمی دونم چرا یهو چشاش و بست
بسوزه عاشقی که عطر اطلسی رو از دلم پروند
منو تا آخر هوای غم کشوند
با نهایت بی رحمی نموند

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 

ادامه مطلب

کلمات کلیدی

Download New Music Yousef Zamani Burn romance

آهنگ بسوزه عاشقی از یوسف زمانی

آهنگ جدید یوسف زمانی بسوزه عاشقی

بسوزه عاشقی از یوسف زمانی

بسوزه عاشقی همون که قلب من به خاطرش شکست

دانلود آهنگ بسوزه عاشقی یوسف زمانی

دانلود آهنگ جدید بسوزه عاشقی یوسف زمانی

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام بسوزه عاشقی

دانلود بسوزه عاشقی از یوسف زمانی

متن آهنگ جدید یوسف زمانی با نام بسوزه عاشقی

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1