[RB:Blog_And_Post_Title]

دانلود آهنگ جدید | آیرو موزیک | IroMusic

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

دانلود آهنگ جدید مانی رهنما برف با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مانی رهنما برف با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : بابک صحرایی ، تنظیم : نیکان ، میکس و مسترینگ : میلاد فرهودی

Download New Music Mani Rahnama Snow



دانلود آهنگ برف مانی رهنما

 

متن آهنگ جدید مانی رهنما به نام برف :

امسال خدا کنه دوباره برف بیاد

این شهر مثل من دوست داره برف بیاد

دوباره بچه شیم توی حریر برف

آتیش بغضمون نمیره زیره برف

امسال خدا کنه دوباره برف بیاد

صدای شادیمون رهاشه توی باد

با برفی که پر از شوق نوازش

این دنیای سیاه دوباره تازه شه

من مه گرفتن جاده رو دوست دارم

این دلخوشی های ساده رو دوست دارم

تو هر کجای هر شهر اجاقی روشنه

این برگه دیگه ای از راز بودنه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مانی رهنما به نام برف

♫♫♫♫♫♫

من مه گرفتن جاده رو دوست دارم

این دلخوشی های ساده رو دوست دارم

تو هر کجای هر شهر اجاقی روشنه

این برگه دیگه ای از راز بودنه

وقتی کنارمی من آروم و ساکتم

زمستونه ولی من گرم عشقتم

طوفان تازه ای تو رگ های منه

قدم که میزنیم سرما که میزنه

امسال خدا کنه دوباره برف بیاد

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 
Download



Download New Music Mani Rahnama Snowآهنگ برف از مانی رهنماآهنگ جدید مانی رهنما برفامسال خدا کنه دوباره برف بیادبرف از مانی رهنمادانلود آهنگ برف مانی رهنمادانلود آهنگ جدید برف مانی رهنمادانلود آهنگ جدید مانی رهنما به نام برفدانلود برف از مانی رهنمامانی رهنما به نام برفمتن آهنگ مانی رهنما به نام برف

ادامه مطلب

کلمات کلیدی

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1