[RB:Blog_And_Post_Title]

دانلود آهنگ جدید | آیرو موزیک | IroMusic

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش ستاره جون با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش ستاره جون با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

آهنگ و تنظیم : علیرضا قرایی منش ، ترانه : پوریا ربیعی

Download New Music Alireza Gharaeimanesh Setareh jon

cover دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش ستاره جون



دانلود آهنگ ستاره جون علیرضا قرایی منش

 

متن آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام ستاره جون :
ستاره جون یه امشبم تو جور مهتاب و بکش
دلم گرفته از همه چند شبه که ندیدمش
دیدم داری مثل خودم یه گوشه سوسو میزنی
گفتم بیام چیزی بگم شاید بگی مثل من نیست
تو راه آسمون من تو آخرین ستاره ای
برای عاشق شدنم تو فرصت دوباره ای
تنها تر از همیشه ام خسته از این همه سفر
منو از این شبای بی فانوس تا آغوشت ببر
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید علیرضا قرایی منش ستاره جون
♫♫♫♫♫♫
ستاره جون بذار از این فاصله ها دل بکنم
یه عمره سنگ این شب و دارم به این سینه می زنم
اونی که عاشقش شدم منو به سایه ها فروخت
حتی یه لحظه چشماش و به گریه های من ندوخت
تو راه آسمون من تو آخرین ستاره ای
برای عاشق شدنم تو فرصت دوباره ای
تنها تر از همیشه ام خسته از این همه سفر
منو از این شبای بی فانوس تا آغوشت ببر

 ♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 
Download

ادامه مطلب

کلمات کلیدی

Download New Music Alireza Gharaeimanesh Setareh jon

آهنگ جدید علیرضا قرایی منش ستاره جون

آهنگ ستاره جون از علیرضا قرایی منش

دانلود آهنگ جدید ستاره جون علیرضا قرایی منش

دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام اینجا هوا بارونیه

دانلود آهنگ ستاره جون علیرضا قرایی منش

دانلود ستاره جون از علیرضا قرایی منش

ستاره جون از علیرضا قرایی منش

ستاره جون یه امشبم تو جور مهتاب و بکش

علیرضا قرایی منش به نام ستاره جون

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1