[RB:Blog_And_Post_Title]

دانلود آهنگ جدید | آیرو موزیک | IroMusic

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار تبریک با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار تبریک با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Music Alireza Roozegar Happy





دانلود آهنگ تبریک علیرضا روزگار

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام تبریک :

واسه حضور تو، تو خاطراتم به خودم دارم هی تبریک میگم

واسه این همه آرامش محضت که کنارمی یا نزدیکمی

واسه لحظه به لحظه که کنارم نشستی و منو تشویق کردی

به تموم همون چیزی که دارم تموم خوبیم و تصدیق کردی

تبریک میگم به خودم که نزدیک منی و همش توی هوامی

گرمای دستات آرامش میده به منو ممنون که باهامی

به تو دلم و چشم بستم چون می دونم همیشه پابه پامی

تبریک میگم به خودم که نزدیک منی و همش توی هوامی

گرمای دستات آرامش میده به منو ممنون که باهامی

به تو دلم و چشم بستم چون می دونم همیشه پابه پامی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام تبریک

♫♫♫♫♫♫

من به چشمات قسم خوردم پای حرفم می مونم بات

تو همه دنیای منی و تا ته دنیا میام پا به پات

من به چشمات قسم خوردم پای حرفم می مونم بات

تو همه دنیای منی و تا ته دنیا میام پا به پات

تبریک میگم به خودم که نزدیک منی و همش توی هوامی

گرمای دستات آرامش میده به منو ممنون که باهامی

به تو دلم و چشم بستم چون می دونم همیشه پابه پامی

تبریک میگم به خودم که نزدیک منی و همش توی هوامی

گرمای دستات آرامش میده به منو ممنون که باهامی

به تو دلم و چشم بستم چون می دونم همیشه پابه پامی


 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 
Download





 Download New Music Alireza Roozegar Happyآهنگ تبریک از علیرضا روزگارآهنگ جدید علیرضا روزگار تبریکتبریک از علیرضا روزگاردانلود آهنگ تبریک علیرضا روزگاردانلود آهنگ جدید تبریک علیرضا روزگار,دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام تبریکدانلود تبریک از علیرضا روزگارعلیرضا روزگار به نام تبریکمتن آهنگ علیرضا روزگار به نام تبریک

ادامه مطلب

کلمات کلیدی

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1