[RB:Blog_And_Post_Title]

دانلود آهنگ جدید | آیرو موزیک | IroMusic

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

دانلود آهنگ احمد سعیدی تو باشی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی با لینک مستقیم

download new music Ahmad Saeedi – To Bashi

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی Ahmad Saeedi – To Bashi

متن آهنگ جدید احمد سعیدی نام تو باشی :

با عرضه عشقو خواهش رفتم بگم میخوامش

گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش

گفتم یه ارزی دارم در حد چند ثانیه

عاشقه چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کاره سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه حالم از این حرفا گذشته

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی نام تو باشی

♫♫♫♫♫♫

منزله تو شنیدم نذره و سفره چینه

عزیز میاد خونتون عروسشو ببینه

چادر گلیتو سر کن رخت سفید به تن کن

میخوام همه بدونن عشقم قشنگترینه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه حالم از این حرفا گذشته

با عرضه عشقو خواهش رفتم بگم میخوامش گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش

گفتم یه ارزی دارم در حد چند ثانیه عاشقه چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت چه کنم دیگه کاره سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده دیگه حالم از این حرفا گذشته


دانلود آهنگ با کیفیت 320دانلود آهنگ با کیفیت 128




download new song Download New Song Ahmad Saeedi To Bashi Download New Song By Ahmad Saeedi Called To Bashi To Bashi To Bashi by Ahmad Saeedi To Bashi Download New Song Ahmad Saeedi To Bashi Download New Song By Ahmad Saeedi آهنگ آهنگ جدید احمد سعیدی تو باشی تو باشی دانلود آهنگ احمد سعیدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ Ahmad Saeedi دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو باشی دانلود آهنگ احمد سعیدی تو باشی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید Ahmad Saeedi دانلود آهنگ جدید Ahmad Saeedi به نام To Bashi دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی Ahmad Saeedi - To Bashi دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی تو باشی کد پیشواز آهنگ های احمد سعیدی,دانلود آهنگ, دانلود آهنگ احمد سعیدی, دانلود آهنگ احمد سعیدی تو باشی, دانلود آهنگ تو باشی, دانلود آهنگ تو باشی از احمد سعیدی, دانلود آهنگ تو باشی با صدای احمد سعیدی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ شاد, متن آهنگ تو باشی احمد سعیدی,Download New Song Ahmad Saeedi To Bashi، Download New Song By Ahmad Saeedi Called To Bashi، nex1music، To Bashi، To Bashi by Ahmad Saeedi، To Bashi Download New Song Ahmad Saeedi، To Bashi Download New Song By Ahmad Saeedi، آهنگ، آهنگ جدید، احمد سعیدی، تو باشی، تو باشی دانلود آهنگ احمد سعیدی، دانلود آهنگ، دانلود آهنگ Ahmad Saeedi، دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو باشی، دانلود آهنگ احمد سعیدی تو باشی، دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید Ahmad Saeedi، دانلود آهنگ جدید Ahmad Saeedi به نام To Bashi، دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی، دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی، دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی تو باشی، نکس وان موزیک، کد پیشواز آهنگ های احمد سعیدی,آهنگ احمد سعیدی به نام تو باشی آهنگ احمد سعیدی تو باشی آهنگ احمد سعیدی تو باشی با لینک مستقیم آهنگ تو باشی از احمد سعیدی آهنگ جدید آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی احمد سعیدی احمد سعیدی تو باشی اهنگ تو باشی از احمد سعیدی ترانه جدید احمد سعیدی به نام تو باشی ترانه جدید احمد سعیدی تو باشی تو باشی تو باشی احمد سعیدی تو باشی از احمد سعیدی توپ صدا دانلود آلبوم جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو باشی دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو باشی با لینک مستقیم دانلود آهنگ احمد سعیدی تو باشی دانلود آهنگ از احمد سعیدی به نام تو باشی دانلود آهنگ از احمد سعیدی تو باشی دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ به نام تو باشی دانلود آهنگ تو باشی احمد سعیدی دانلود آهنگ تو باشی از احمد سعیدی دانلود آهنگ تو باشی از احمد سعیدی با لینک مستقیم دانلود آهنگ تو باشی با صدای احمد سعیدی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی تو باشی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های جدید دانلود احمد سعیدی تو باشی دانلود اهنگ احمد سعیدی تو باشی دانلود تو باشی احمد سعیدی متن آهنگ احمد سعیدی به نام تو باشی متن آهنگ احمد سعیدی تو باشی



ادامه مطلب

کلمات کلیدی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1